vrijdag 27 augustus 2010

Welkom lapjes...


Dit zijn echt momenten die ik heerlijk vind... Ik zat vanmiddag lekker te lezen op de bank waarna ik in slaap doezelde. (Ik weet het, best erg) Toen ik plotseling gebrom hoorde van een busje wat voor de deur bleef staan, ik besefte mij in eens dat het wel eens voor mij zou kunnen zijn en schrok wakker.
En ja hoor! Mijn lapjes stof voor de hondenriem zijn binnen gebracht en ze zijn prachtig!!!


Reactie van V.: "Houd je er wel rekening mee dat ík Rocko ook uitlaat?" (i.v.m paarse kleurtje haha!)

Er komt natuurlijk nog een update van de riem binnenkort!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Juul, leuk dat je me gaat volgen. Lapjes stof oké, maar hondenriem? Succes ermee, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Juliette,

    Leuk dat je bij me langs kwam,en nog leuker dat je een reactie achterliet!
    Bedankt voor het compliment, ik vond hem zelf ook wel aardig gelukt.En dat voor een eerste keer!
    Je gaat een hondenriem maken?? Ik ben benieuwd,ik zal je blog in mijn blogroll plaatsen, dan kan ik het resultaat een keer zien!!

    Veel succes!

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk hé als er stofjes toekomen. Ben benieuwd naar de hondenriem veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette