vrijdag 11 februari 2011

Hoofdbord of hoofdeind maken!

Na een weekje geen vakantie in Egypte te hebben gehad maar in Valkenburg en omstreek Amersfoort heb ik ook nog tijd gehad om mijn hoofdbord af te krijgen!
Ik moet bekennen dat ik het echt héél leuk vond om te doen en erg blij ben met hoe mijn kamer er nu uit ziet!!
Manlief werd ook een beetje geinspireerd in het 'zelf dingen maken' en wilt graag samen met mij een tafel ontwerpen.. HOE LEUK IS DAT! Ik kan niet wachten. ;-)
Maar dan nu.... het eindresultaat van het hoofdbord:
Natuurlijk is mijn bed nog nooit zo mooi opgemaakt geweest maar ik had zin om er een mooie plaatje van te maken hihi :)

Hier is de Tutourial:

 
Bedankt voor het kijken!

13 opmerkingen:

  1. het lijkt net een luxe hotelkamer:) leuk hoor!!
    mooi beddengoed ook:)

    fijn weekend en lekker genieten van jullie mooie slaapkamer!
    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje, wat heb je dat weer knap gemaakt...
    xmam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan zeg!
    Leuk dat je mee doet met mijn give-away! Je keuze is genoteerd hoor :)
    Fijn weekend nog
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat knap!!! En wat mooi vooral!! Wat een prachtige slaapkamer!! Wow!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Juliette,

    Wat is dat mooi geworden!! Je hebt echt eer van je werk!Nu kun je er lekker van genieten!!

    Echt een plaatje,met het mooi opgemaakte bed, en het dienblad!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, wat een romantische kamer heb jij :)
    Echt super mooi gedaan en dan dat dienblad erbij :) wie wil nou niet in zo'n bedje wakker worden.
    Ik ben trouwens net een beautyblog begonnen: http://addicted-2-dior.blogspot.com
    Alle tips zijn welkom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk dat je dit zelf gemaakt hebt zeg! Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat ziet er mooi uit. En wat heb je een leuke blog, ik ga je volgen. Als je het leuk vind kom je ook maar eens bij mij langs op m'n blogje. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat moooi!!!!
    Ik heb je een award gegeven Juliette!
    Kijk maar even op mijn blog :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zeg, dat is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik was even aan het surfen voor een HOOFDEIND voor ons nieuwe bed. Geloof dat ik je idee maar even moet stelen. HAHAHA Nee even serieus hij is erg mooi geworden en omdat ons oude bedje niet mee kan naar de nieuwe kamer ( die is te smal) Maak ik hem voor mijn eigen kamer dus ook. De bovenkant zal wel anders worden maar goed ik ga het doen!!!!! Als ik klaar is post ik een foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, mooi hoor!
    Ik zie dat je niets meer met je blog doet, was net volger geworden;)
    Toch leuke tutorials!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette