zaterdag 19 februari 2011

And the Award go's to...

 Toen ik vanochtend (oke bijna middag) uit mijn bedje kroop en aan mijn nieuwe ontbijttafel eens op mijn blog ging kijken zag ik tot mijn vreugde dat ik een award heb gewonnen voor mijn blog van Maaike!!!
Haar reactie: 'Omdat ze hele orginele dingen maakt en zo lekker zichzelf is'
Heerlijk om te lezen!
Bij deze wil ik maaike ontzettend bedanken!!
Nu heb ik de leuke taak om wat blogjes in 't zonnetje te zetten, joepie!
De spelregels:

Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig!).
Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest dus) over.
Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie!).
Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.
Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met deze blog in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met tig volgers hebben ze niet nodig.

Ik geef het door aan:

Floortje van floortjetekent
Omdat ik altijd weer verbaast ben wat ze heeft verzonnen en hele leuke en grappige tekeningen maakt!

Meet van madebymeet
Omdat de dingen die ze maakt altijd mooi zijn en ik vaak moet lachen om wat ze schrijft!

Tjits van thuisbijtjits
Omdat ze me elke keer weer verrast met mooie plaatjes van haar huis! Een blog om blij van te worden!

Nu ga ik eens wat ontbijten en daarna aan de slag voor een nieuwe Give Away... Gewoon, omdat het leuk is!!

1 opmerking:

  1. oh Juliette wat ontzettend lief dat je ook aan mij de award hebt gegeven en de lieve reden daarvoor!! dank je wel:))
    we waren gisteren ver weg om de verjaardag van onze oudste zoon te vieren, heb dus niet op mijn blog gekeken.. vandaar dat ik nu pas reageer!
    ik ga er even goed over nadenken aan welke blogsters ik de award ga doorgeven!

    fijne zondag!
    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette