woensdag 8 september 2010

Jurk en co

Het is alweer een paar weken geleden maar ik ben nog steeds een beetje in de wolken van mijn moeders bruiloft... Het was zo ontzettend leuk en mooi en gezellig en ontroerend.. Jammer dat het allemaal zo snel voorbij gaat dan hae.
Het waren echt de dagen waar ik de hele zomervakantie naar uit had gekeken; Leuk zo'n vakantie naar Frankrijk.. maar als ik terug ben dan gaat mama trouwen! Het was heel speciaal voor me, om deze leuke dagen met mijn moeder te mogen vieren. Meestal is het andersom, (dochter trouwt) maar het voelde totaal niet gek ofzo. Mijn tijd komt nog wel.
Ik krijg nog een hoop foto's maar wilde alvast een foto laten zien van mijn jurk, aan op de receptie.
Hier sta ik met mijn opa en oma (van mijn moeders kant, ja, de oma van mijn vaders kant was er ook bij, én mijn vader ook, op de receptie en het feest... speciaal hae, dat gaat allemaal goed!)


En dit was mijn moeders avond jurk. Die had ze ook zelf gemaakt! Echt super mooi :) Op deze foto heb ik net samen met 2 dansgenootjes de openingsdans gedaan. (vandaar het verhitte gezicht haah) Hierna barste het dansfeest los! Als ik het filmpje heb, zet ik 'm erop.

1 opmerking:

  1. Leuke jurk, ook die van je moeder!!

    Fijn dat de verstandhouding zo goed is!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette