dinsdag 21 september 2010

Oma's stash


WAUW, kijk eens wat een prachtige stofjes dit zijn! Gisteren heb ik die gekregen van mijn gulle omaatje.
Het creatieve heb ik niet van een vreemde, mijn oma maakte vroeger kralentasjes, beren, poppenkleertjes, kleren, kussens, noem maar op. Op het moment is ze nog bezig met gordijnen naaien voor mijn tante! Schilderen doet oma ook nog steeds. En dat terwijl ze ín de 80 is! Geweldig toch?!
Als we bij oma logeerde gingen we vaak op zolder aan een grote tafel knutselen en frutselen.. Altijd feest dus!
Ik ben echt helemaal blij met mijn nieuwe lapjes! Hier kan ik wel even mee vooruit :P
Oma bedankt :-)


1 van oma's kralentasjes

2 opmerkingen:

  1. wauwie, lieve oma heb je! en wat een mooi tasje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het idd helemaal niet van een vreemde.

    Leuke stoffen kreeg je!

    Veel plezier ermee.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette