zaterdag 23 oktober 2010

Regenachtige zaterdag

Even een geniet-momentje-foto:
 Ik kan er zó van genieten als het keihard regend buiten terwijl ik warm naast mijn verwarming aan het crea-bea-en ben :):):) Zoals je ziet ben ik hier druk bezig, mijn naai-zoldertje is op het moment een beetje te koud en ik vind het gezellig om beneden tussen de beestjes te zitten.. Die komen er lief bij liggen altijd.
Hieronder wat plaatjes van waar ik op deze regenachtige zaterdag mee bezig ben geweest.
Ik heb een speldenkussen en, omdat er een aardbeitje van mijn sleutelbos was geneuveld, een nieuwe gemaakt.
Nu ga ik beginnen om mijn gebreide sjaal uit elkaar te halen. Ik ga het opnieuw proberen met een andere steek.
Fijn weekend!!



3 opmerkingen:

  1. Leuk!! Ook je hartjesmobiel!! Ik vind je schoenendozen (zitten er allemaal schoenen in?!) ook geweldig!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk he, op zo'n regenachtige dag, lekker rommelen,met van alles nog wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen, lekker hé als het buiten regent en je nergens naar toe moet en dan lekker kan frutselen.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette