dinsdag 23 november 2010

Moodboard voor op zolder

Gisteren had ik opeens zin om een moodboard te maken.. Ik had nog een groot vel over van mijn papieren lamp en een agenda van Ariadne at Home.
Al vrij snel had ik die agenda gekocht en ondanks dat het een fijne agenda is, hij is precies hetzelfde als vorig jaar! En toen zag ik de Flow agenda liggen.... Tsja..

Maar ik vond het zonde om niks met die mooie plaatjes uit de agenda te doen. Toen kwam ik op het idee er een moodboard van te maken :) Mijn zoldertje kan wel wat leuke plaatjes gebruiken!
Waarschijnlijk gaat hij hangen op de plek van de schilderijen (die krijgen nog een plekje)
Leuk om naar te kijken! Gezelligheid op mijn rommelzoldertje ;-)

0 reacties:

Een reactie posten

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette