donderdag 9 december 2010

Hoesje voor papieren

Mijn werk is niet ver van huis, toch pak ik elke dag de auto.
Ik zou kunnen fietsen maar daar heb ik gewoonweg vroeg in de ochtend nog geen zin in.. (Net als een pak aantrekken voor op de motor).
Thuis hebben we 2 auto's, 1 auto wordt gebruikt voor de rijschool van V., die ander heb ik dus altijd mee naar werk en staat daar de hele dag op de parkeerplaats bij het ziekenhuis.
Als V. 's middags thuis is, heeft hij eigenlijk vaak de auto nodig. (bijvoorbeeld om onze trouwe viervoeter mee te nemen naar het bos!)
Nu hadden we een idee... Een brommertje!
Hihi, sinds een paar weken scheur ik dus op mijn brommertje naar mijn werk en kan V. de auto in de middag gebruiken!

Waarom vertel ik dit: Bij het brommertje zaten kentekenpapieren --> Daar moest een hoesje om!
Ik ben dus heerlijk aan het knutselen op mijn vrije dag. Ook ben ik nog met iets heel schattigs bezig. Dit kan ik nog niet verklappen maar het verschijnt na het weekend op mijn blog! (Met een tutorial!)

0 reacties:

Een reactie posten

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette