woensdag 2 februari 2011

Uitslag Give-away!

Sorry voor de late uitreiking, ik ben de laatste dagen erg druk geweest met werken en een nieuwe vakantie regelen.. Want, tot onze spijt, kunnen wij vrijdag niet meer vertrekken naar het zon overgoten Sharm el Sheikh in Egypte... Misschien maar beter ook maar er moest natuurlijk wel halsoverkop een nieuwe geboekt worden.
Helaas was alles waar het warmer zou worden dan 25 graden héél erg duur en gaan we nu kleine uitstapjes doen in Nederland en omstreken.. Heel wat anders dus, maar ook leuk.
Maar dan nu de uitslag......

De briefjes met alle namen in mijn Marrokaanse tajine :)
Even geschud
**trommelgeroffel**
Homemade By Nancy gefeliciteerd!!
Als je je adres even naar me mailt op jvanesch@live.nl komt de sleutelhanger z.s.m. naar je toe!

Iedereen bedankt voor het meedoen!!

7 opmerkingen:

  1. proficiat voor de winnaar!

    En wat jammer van je vakantie, maar ja het is veiliger om niet te gaan natuurlijk, al wil dat niet zegggen dat je er niet van baalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!! Dank je wel!!! Ik mail je!! Wat ontzettend jammer van je vakantie zeg!! Maar ja, veilig is het nu zeker niet! Hopelijk volgend jaar ;-) Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat ik niet gewonnen heb. En nog jammerder dat je niet naar Egypte kunt. Ik was er al bang voor :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen van je vakantie maar liever veilig in het koude Nederland dan onveilig in het warme Egypte!

    En gefeliciteerd Nancy!

    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette