woensdag 16 maart 2011

Genieten in huis

Ik wil jullie graag de plekjes in mijn huisje laten zien waar ik elke keer weer blij van wordt als ik ze zie.. Zomaar, omdat het er zo staat. :)
In de keuken bij het keukenraam, contact met de tuin, blij worden van de leuke combinatie spulletjes.
Persoonlijke plaatjes in combinatie met gezellige kook accessoires
Het thee-hoekje
Gekke kikker die ik van een vriendin kreeg.
De gitaarverzameling van V.
Een échte doorleefde en oude kist.
Een schilderij wat ik al héél lang heb en mij doet herinneren aan de super leuke jaren op Vlieland. En het bijpassende schelpen-mobiel die ik van een vriendin heb gehad.
Het hoofdbord wat ik zelf maakte.
Mijn eigen troep,knutsel,naai en freubelzolder... Wat moet ik nog meer zeggen..... Pure ontspanning ;-)

2 opmerkingen:

  1. heerlijk die genietplekjes in je huis:)) dat maakt een huis zo persoonlijk!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan me goed voorstellen dat dit favoriete plekjes zijn in huis :) ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette