zondag 3 april 2011

Vouwgordijn

Vrijdagochtend op de lapjesmarkt in Amersfoort kwam ik op het idee maar eens te gaan beginnen aan mijn lang-gewenste vouwgordijnen.
Nadat ik de perfecte stof had gevonden voor maar 8,95 pm. ging ik aan de slag.
Ik denk dat ik ongeveer met alle spullen bij elkaar €20,- kwijt ben..... €20,-!!! Dat is echt niks!!

Ze hangen mooi te wezen in de werkkamer van V. (als test) Maar na 1 dag wil ik ze eigenlijk al door heel mijn huis!!
Fijne zondag iedereen!!
 
 Als ik ze nog een keer maak, zal ik ook een tutourial maken. Dat was ik eigenlijk deze keer van plan maar ben vergeten steeds foto's te maken hihi.
Fijne zondag iedereen!

9 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gedaan! (en snel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dan heb je veel plezier voor weinig geld!!!

    Hihihi.....ik lach je echt niet uit hoor!
    Ik vind het mooi gemaakt, heel knap van je!!
    Dat lijkt me nog een heel karwei!

    Fijne zondag verder, en geniet van je gordijn!!
    Ik ben benieuwd naar je tutorial.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi geworden zeg, lijkt me toch wel heel veel werk, maar ja voor 20 euro is het zeker de moeite waard en je kan ze in alle leuke stofjes maken, wat meestal niet het geval is als je ze meot kopen, ben benieuwd naar de tutoral!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zijn ze geworden! Ik heb ze een paar maanden geleden ook zelf gemaakt, maar dan met een bijbehorend systeem erbij. Ik vond het goed te doen, maar wel een heel precies werkje hoor! Het ziet er gezellig uit zo, op naar de volgende ramen! Ben wel benieuwd hoe je het ophaalsysteem hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, superknap gedaan! ziet er goed uit...ben benieuwd naar de tutorial

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh prachtig ik hoop dat je snel er meer gaat maken en ik de tutorial kan lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou dan ben ik helemaal benieuwd naar de uitleg ervan, als het zo makkelijk is! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig rolgordijn! Wat zul je een eer hebben van je werk.
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Je bent echt creatief he!! Ik ben erg benieuwd naar de tutorial.

    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette