zaterdag 8 oktober 2011

Stoelen trots

Volle moed ging ik gister naar de Kringloop winkel om die gave stoel nogmaals te bekijken...
Maar je raad het al, hij was weg!
Iemand anders is me voor geweest.
Enorm gebaald natuurlijk want nu ben ik even ´projectloos´..
Komt goed...komt goed.. Adem in...adem uit...Adem in...adem uit...

Oké

Wel kan ik nog vol trots mijn rommelmarkt aanwinsten van september laten zien.
Samen met een vriendin ben ik naar de Barneveldse rommelmarkt geweest, ge-wel-dig!!
Er stonden 2 super mooie tafelstoelen die ik níet kon laten staan.
Voor €20,- per stuk (en een kort overleg met vriendlief) nam ik ze mee, met het idee om allemaal verschillende stoelen rond mijn eettafel te verzamelen.
Via Marktplaats vond ik een soortgelijke noppenstoel en wederom voor €20,- had ik een leuk exemplaar binnengehaald! (Ik denk dat ik er een sport van ga maken)
Nu nog 3 leuke stoelen in het 'noppenthema' binnenscharrelen en ik ben tevree! (Ik wilde eigenlijk een bankje aan de andere kant van de tafel maar helaas heeft mijn vriend ook een mening ;-)

Dus helaas, helaas niet díe éne kunnen bemachtigen maar weet je, er komt wel weer een ander!

Ik zal binnenkort mijn nieuw gefabriceerd schilderij (uit 4 delen) op mijn blogje zetten, ik vermoed ze morgen te gaan ophangen in de huiskamer....

1 opmerking:

  1. Ja, dat is pech hebben!

    Maar je komt er vast nog wel eentje tegen!!

    Fijne zondag.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette