zondag 6 november 2011

Jolie Jules

Zoals ik al eerder aankondigde: Ik ga verder onder de naam 'Jolie Jules'!
Eerst heb ik mijn website look aangepast, maar om helemaal van Juul-gemaakt over te stappen, nu ook mijn url; www.joliejules.blogspot.com
Ik hoop dat mijn volgers mij nog kunnen vinden!! Google is soms wat traag in het aanpassen en ik weet niet of ik mijn volgers mee heb gekregen.
Soms raak ik ook helemaal in de war van alle verschillende accounts die ik heb bij google; friends-connect, i-google, blogger, het hoort allemaal bij elkaar maar ik snap er soms niks van.
Overigens, toen ik mijn url aangepast had, waren al mijn links naar jullie blogjes verdwenen! Die heb ik opnieuw toegevoegd via 'Ontwerpen'.
Ook kon ik een tijdje geen reacties achter laten op de blogjes die ik volg, dat is inmiddels opgelost door mijn instellingen te veranderen.

Heel veel plezier op mijn nieuwe blog en bedankt voor het kijken!!

5 opmerkingen:

  1. maar goed dat je even langs kwam en meldde dat je blog veranderd was, ik volg je namelijk via de FEEDS en krijg dus steeds een update als je iets nieuws toevoegd. Dat kreeg ik dus inderdaad niet meer, maar heb het gelijk even aangepast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Juliette,

    Alles nieuw hier? Ik zal meteen de link even aanpassen.Klopt dat alle linken verdwijnen! Heb ik ook gemerkt met mijn tuinblog.Komt doordat je het blogadres wijzigd. Al je volgers krijgen nu ook niet autom bericht meer. Ze zullen zich eerst af moeten en dan weer aan moeten melden bij je! Wat een werk he!

    Dat tekentje wat jij bedoeld(Favicon) kun je wijzigen bij ontwerpen!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha meid,
    Ik was je inderdaad ook kwijt, maar doordat je gezegd had hoe je nu heette kon ik je toch weer vinden. Misschien al je volgers even een berichtje sturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door op de foto's rechts te klikken kom je op je oude blog. (Die niet meer bestaat!). ook nog aanpassen dus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was je ook kwijt! Gelukkig weer gevonden :). Ik blijf lekker meelezen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette