donderdag 22 juli 2010

Vakantie vakantie

Morgen is het zo ver en vertrekken mijn vriend en ik naar Zuid-Frankrijk. Voorheen ben ik wel veel in Frankrijk geweest, dit was dan samen met mijn ouders. We gingen dan campings af en wat ik vooral belangrijk vond was: een zwembad!! Het liefst zat ik daar dan de hele vakantie, dit gebeurde natuurlijk niet want mijn ouders wilden natuurlijk wel wat zien van de plaats waar we dan zaten. Helaas kan ik me niet meer goed herinneren wat we nou allemaal hebben gezien. Wel herriner ik mij de sfeer nog en soms kan ik me wel plaatjes voorstellen van hoe het daar eruit zag.
Nu is het natuurlijk anders, ik ben juist heel benieuwd naar de plekken in Frankrijk waar we heen gaan, hoe het eruit ziet en een van de minst belangrijke dingen is dan wel het zwembad. (de zee is veel leuker)

Mijn vriend en ik zijn verschillende keren op vakantie geweest in Griekenland en vorig jaar naar Grand Canaria, dit was dan altijd met het vliegtuig. (en dat vind ik verschrikkelijk!!)
Ook dat gaan we dit jaar anders aanpakken. We gaan namelijk: op de motor!




Onze motors staan al klaar voor vertrek (2 tassen per motor) en morgenvroeg vertrekken we dan. Ik vind het reuze spannend en ik verwacht ook dat het heel zwaar gaat worden. (je kan bijvoorbeeld niet wisselen van plek zodat je even kan slapen, zoals in een auto)
Maar we doen het in rustige stapjes. We hebben de route uitgestippeld en gaan regelmatig stoppen. (sowieso omdat ik op 1 tank maar 150km kan rijden hihi) Volgende week woensdag worden we pas verwacht in Messanges op de camping waar 4 vrienden op ons wachten :-) We hebben dus 5 dagen om daar te komen!

(we gaan naar Messanges, dat ligt onder Bordeaux)

Afijn, het wordt vast een hele rijke ervaring en ik hoop dat er onderweg niks fout gaat. Over 2 weken ben ik weer terug, dan vervolgd mijn blog!

0 reacties:

Een reactie posten

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette