donderdag 12 augustus 2010

Wachten op stofjes

Hee bloggers!
Ik ben weer veilig terug gescheurd vanuit Zuid-Frankrijk, de vakantie was heel bijzonder en leuk! Ik zal later nog een samenvattend artikel schrijven over mijn eerste motorvakantie.

Maar thuis betekend: Knutselkriebels! Aangezien mijn vakantie nog niet voorbij is en ik lekker thuis zit schieten mij nieuwe knutsel ideeen te binnen.

Afgelopen week hebben mijn moeder en ik mijn jurk voor de bruiloft afgemaakt! Hierover volgt nog een artikel :-)

Maar nu eerst een idee om de uitlaatriem van mijn hond op te leuken. (die ziet er echt niet meer uit!)
Nu moet de uitvoering ervan alleen nog even op zich laten wachten omdat het geld helaas op is.. zo gaat dat met vakanties. Ik heb wel alvast een selectie gemaakt voor leuke stofjes op destoffenkraam.nl. De lapjes wachten geduldig in mijn winkelwagentje...



Dit worden de kleuren van de riem: Blauwig!(voor een stoere hond)

 

1 opmerking:

  1. Welkom terug op blogland :P fijne vakantie gehad? Leuk om weer een reactie van je te lezen op mijn blog. In alle eerlijkheid weet ik echt niet hoe het komt dat het zo vlot gaat met de volgers. Het enige wat ik doe is gewoon reageren op andermans artikelen en zo kunnen anderen mij gemakkelijker vinden denk ik. Ik weet het niet.
    Leuk idee om de riem voor de hond wat op te leuken. Misschien dat ik dat ook eens ga doen, ben wel snel klaar want onze hond is een dwerg pincher van nauwelijks 25 cm groot. :P

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette