donderdag 12 augustus 2010

Hoera eindelijk mijn eigen kamertje!!!

Ik zat er altijd al over na te denken hoe heerlijk het zou zijn om mijn eigen kamertje te hebben in mijn huis. Tuurlijk heb ik de huiskamer, de slaapkamer en de werkkamer wat allemaal heel leuk is maarja, niet echt een eigen plekje waar je je helemaal op kan uitleven zoals vroeger in mijn slaapkamer. (bij paps en mams)
Jaloers zat ik dan andermans kamers te bekijken op blogs enzo, ziet er allemaal zó leuk uit!
Ik heb veel zitten denken hoe ik een plekje voor mijzelf kon creeren in mijn huisje. Misschien de slaapkamer wisselen met de werkkamer en dan de oude slaapkamer in 2en delen.. een plekje voor V.. een plekje voor mij... Maar dan zou het zo krap worden. Dan werd de slaapkamer ook echt alleen een bed want meer zou er niet inpassen etc. Aan de zolder dacht ik nooit want daar stond altijd ZO veel, echt OMG je had het moeten zien, hoe kan een stel in 3 jaar tijd ZO ontsettend veel TROEP verzamelen.

Was iets niet meer leuk? naar zolder. Wordt het niet gebruikt? gelijk naar zolder. Is er troep maar nog geen tijd/zin om het weg te brengen? ZOLDER... en dat 3 jaar lang. Zo dus.

Nu heb ik echt wel eens het een en ander weggegooit. Zoals een totale klerenkast die in stukken op zolder lag... echt, wat een werk om die zware planken allemaal weg te brengen.
Laatst was ik aan het zoeken naar oude dagboeken op zolder, altijd leuk. Maar als ik dan op zolder ben kan ik het niet laten om het een en ander op te ruimen. Nu was dat de afgelopen dagen een beetje doorgeslagen en begon ik een beetje ruimte te zien.... En opeens zag ik het licht: NAAIKAMERTJE!!!!
Ik heb alle troep gesoorteert en in alle hoeken en gaten langs de randen gepropt (wel netjes hoor) en alles wat groot was en niet weg kon aan 1 kant van de zolder gestald en je raad het nooit... Ik heb gewoon een totale kamer over nu!
Check:
Trapje op en....


Tadaaa (moet je er even bij bedenken dat ALLES vol stond, tot aan het trapgat toe en er omheen etc.)

Gaaf hae?! Hier kan ik echt wel lekker zitten, het voelt nu al heerlijk om in die ruimte te zitten in mijn zwarte wipstoeltje (die had ik ook bijna weggegooit in mijn opruim bui.. toch blij dat ik die nog heb bewaard)
De spullen langs de zijkant, daar ga ik planken of doeken voor zetten/hangen. Nog even een bureau uitzoeken en laat de inspiratie maar komen!

0 reacties:

Een reactie posten

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette