zaterdag 25 september 2010

experiment 2 tas in 1

Mijn 2 vrije dagen zijn goed besteed! Ik heb én aan mijn school gewerkt maar ben ook goed aan mijn ontspanning toe gekomen. :-)
Geloof het of niet.. In mijn leven heb ik enkel ooit 2 tassen gemaakt. Eigenlijk wist ik niet zo goed hoe, daarom ben ik er nooit echt aan begonnen.
Toen ik een jaar of 12,13 jaar was, heb ik een keer een tas gemaakt van een oude spijkerbroek (dat was toen hip) en ooit een keer een vreselijk klein panter tasje hihi.
Nu ben ik toch eens goed gaan zoeken naar een simpel patroon om te beginnen.
En die vond ik! (Bij nader inzien had ik 't patroon best zelf kunnen bedenken maar goed)
Klik hier voor het patroon

Ik heb er wel een beetje mijn eigen draai aan gegeven. Je kan mijn tas op 2 manieren dragen, ik zette er een schattig knoopje in en maakte een strik.



Welke kant vind jij het mooist?

0 reacties:

Een reactie posten

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette