zondag 26 september 2010

Wegdromen

Wat is er heerlijker dan inspiratie opdoen via tijdschriften op een vrije  herfstachtige zondagmiddag.. Lekker weggedoken in de bank met mijn dekentje en een tijdschrift. Dat... klinkt super!....
Helaas voor mij moest ik vandaag werken en had ik hier geen tijd voor.. MAAR dit kan ook zonder een tijdschrift, met een laptop, op schoot voor de tv :) Een beetje anders maar bijna net zo fijn.

Ik had zin om wat inspirerende plaatjes op mijn blog te plaatsen.
Ookal is het niet de uitspringende kleur in míjn huis, ik houd van wit! Het liefst had ik zo veel mogelijk wit maar ik weet dat het niet praktisch is met een hond en een kat in huis. Zo probeer ik het een beetje terug in huis te krijgen door de dingen wit te verven/kopen die niet snel vies kunnen worden zoals: een houten stoel, dressoir, mandjes, bloempotten, fotolijstjes etc.

Hier zijn een aantal plaatjes die ik allemaal op hun eigen manier geweldig vind.
Als ik geen hond en kat had, niet zo slordig en onhandig was.. zou mijn huis er zo uit zien ;-)


Gezellig door het hout, lekker opgeruimd gezicht


Ik <3 een witte vloer... vooral met van dat grove soort.
Het heeft iets koninklijks


Ik heb een look-a-like kast, die staat bij mijn vader..Als ik een groter huis heb, kom ik 'm halen!

Dit is opzich een simpele kast, ik zou hem zelf kunnen maken. Ik vind het geheel een leuke uitstraling hebben.
Romantisch..
Niet een witte vloer.. wel een met een oude uitstraling.... I love it! Dat uitzicht op die blaadjes ook!
Een gaaf groen contrast, een alles-in-1-kamer :-)
Dit zijn echt plaatjes om bij weg te dromen naar mijn idee



0 reacties:

Een reactie posten

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette