maandag 12 juli 2010

Trouwen..!

Over een ongeveer anderhalve maand is het zo ver.... mijn moeder gaat trouwen!! (Leuk hae! :-D )

Na deze blije aankondiging kwam al snel de vraag bij mij op: Wát moet ik aan??? En dan niet voor 1 dag, mamlief gaat 2 dagen feest geven! Hihi, allemaal harstikke leuk natuurlijk, ergens eind vorig jaar heb ik voor dag 1 of dag 2 (ben er nog niet uit) een jurkje gekocht... Voor 1 dag had ik dus nog niets.
Mijn moeder heeft uiteraard ook 2 jurken, 1 (samen met mij) gekocht en 1 ging ze zelf maken.. Dat bracht mij op het idee hetzelfde te gaan doen!
Een tijdje terug heb ik samen met mijn moeder stofjes gehaald (ja weer) op de lapjesmarkt in Utrecht ;-) Mijn moeder haalde toen stof voor haar 'dag 2 jurk'..
Ik voor mijn dag 1 of dag 2 jurk :-) 
De jurk van mams is al bijna af en woensdag gaan we beginnen aan de mijne! Dit is het gewenste resultaat:


Ik ben helemaal weg van de kleur van de stof, maar helaas staat die kleur mij écht niet.. Ik wordt er heel pips van. Ik heb gekozen voor een wat warmere tint.
Dit heb ik bij elkaar gesprokkeld:


Wordt vervolgd dus ik hou jullie op de hoogte :-)

0 reacties:

Een reactie posten

Super leuk dat je een berichtje achter laat!! Liefs Juliette